bikerock

Nyári szünet

In _Gépház on 2010. június 3. at 09:37

Költözöm, és nem nagyon jut időm a fotókra. Pár napig (1-2 hét) szüneteltetem a projektet.
Néha-néha, ha jut idő azért beszúrok 1-2 képet, de nem lesz rendszeres.
Amint lesz újra rendes netem és a dolgaim a helyükre kerülnek folytatódik a sorozat.
Kitartás.

  1. Bő egy éve nincs új post, pedig nagyon szerettem ezt a blogot. Mi történt? Új címen van esetleg?

  2. 365-ös projektként csináltam, de költöztem (ténylegesen, nem az oldal) és pihentettem. Aztán később már nem volt értelme folytatni. Néha hiányzik nekem is, de annyira nem, hogy napi szinten agyaljak Legós fotókon 🙂

  3. 😦 Sajnálom, igazán jó volt a mindennapi érdekesség + a képek is nagyszerűek. A Flickr oldalad alapján képzett user vagy, ezek szerint más módon fejezed ki magad mostmár. Mondjuk én is jó fej vagyok, hogy egy év után írok. 🙂 Többször akartam már, de mindíg elmaradt…
    Na, akkor keep up the good work!

Vélemény, hozzászólás?

